luni, 4 ianuarie 2010

Lucruri invățate săptămâna trecută

1. N-am timp să mor!  Kriegsmann are dreptate și îl simt, știu că aduc a placă stricată, dar pot s-o intorc nițel, explicând că de pe 30 până astăzi am corectat 180 lucrări, am citit 50 de analize de campanie, am centralizat prezențele, am încropit o lucrare de disertație, mi-am făcut ordine pe plan personal, am impăcat toate găștile de prieteni, iar în urmatoarele 2 ore intenționez să termin și capitolul de carte (iertare A!). Cu somnul de frumusețe am stat foarte prost, plus că mai am de 3 ori pe-atât, dar mizez pe faptul că am gene bune, sâc!
2. Oamenii fac mai multe prostii decât mine din cauza indrăgostelii. M. cheltuie 160 de lei pe weekend ca să stea inghesuită în miros de pește și transpirație în jur de 10 ore dus-întors, prin vijelii si serpentine, drum la jumătatea căruia eu mă țineam de scaunul din față inverzită și tremuram, incercând să-mi dau seama dacă-i de frig, rău, peștele de aseară - M face asta pentru că știe că el nu poate trăi fără ea, iar ea preferă să-și sacrifice astfel cele 10 ore din fiecare weekend și minim 480 lei/lună, familia și ieșirile cu fetele pentru că nu vrea să trăiască fără el. Sună oribil, dar cand mă gândesc la ei parcă mi se incălzește sufletul.
3. Traiul hippie nu e pentru mine. Mi-am propus mai demult să-mi fac mai puține planuri, să trag chiulul mai des și să merg la mai multe petreceri. O fi vârsta, poate că toate își au timpul lor iar eu am terminat facultatea, sau poate lipsește acea persoană cu capul pe umeri în care să am toată încrederea, nu știu. Dar lipsa controlului mă obosește, atunci intervine anarhista Szusz care ar sparge ceva, ori cinica Szusz să spună că mai trebuia puțin roz, ori tocilara care nu a trimis mailul ăla profului, urăsc haosul, dar vai, cât de drăguți sunt băieții care îl trăiesc!

S-au făcut 20 ore fără somn, mă duc să mă mai lupt cu un clovn și promit să mai scriu în curând.

Szuszie - și știu că mă invidiați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu