duminică, 10 ianuarie 2010

Profesore, trezește-te!

 Domnule profesor, vă  rog  a-mi ierta digresiunea de la orele școlii doctorale a ASE, unde trebuie să îmi revin repede deoarce constat că e vorba de acelați lucru de fiecare dată, noi suntem mici și proști, dvs. sunteți mare și bătrân, aveți fantastica abilitate de a scrie cu o mână cu viteza gândului și de a șterge cu cealaltă simultan. Dar oare voi fi mai des vizitată dacă vă menționez numele pe umilul meu blog, dacă anunț că la ultima noastră întâlnire am luat notițe la un curs al școlii doctorale pt. prima dată, însumând secundele în care vă întorceați de la tablă pt. a pune o întrebare (11 sec) și a da și răspunsul deja cu spatele la muritori, ori pt. a critica lipsa de punctualitate a unuia (8 sec), sau mai bine să încerc să ignor problema noncondescendenței și a falsei interacțiuni pedagogice cu animalul cu gură și păreri, numit sarcastic, Doctorand.  Nu știu dacă realizezi Profesore că și noi suntem niște intelectuali, dar spre deosebire de tine, noi încercăm să nu umbrim pământul doar cu funcția înscrisă pe cartea de vizită, altfel rămâneam în lumea noastră comercială și nu căutam studiile școlii doctorale, lăsându-te să mori de foame.

 Dar să presupunem că ai dreptate, că și alți colegi de-ai tăi au, la gunoi cu toţi doctoranzii, intelectualii aştia stricaţi!  Noi încă nu ne-am răzvrătit, preferăm să fim eleganți, ne incăpățânam să rămânem astfel, în cinstea simțului axiologic al diplomației, cu atât mai mult cu cât unii suntem cadre didactice și ți-am notat exemplul negativ, fii sigur că vom evita să ne manifestăm vreodată de o asemenea manieră.
 Mă întreb ce note vom primi la examen...











Cu drag,
Blonda de la Marketing

Un comentariu: