joi, 18 februarie 2010

Ready, set, bleah!

Am în existență minim trei neajunsuri: lipsa de timp, lipsa de apă (ăia doi litri recomandați unei caroserii tonifiate) și lipsa de somn. Aceasta din urmă mi-e tare anapoda tocmai pentru că nu-i pot identifica relația de cauzalitate (nu cred că-i stres), nu o pot remedia, ba încă o încurajez cu nessuri, pepsi twist, etc.,că doar fiecare om este, și trebuie să fie dependent de ceva, pentru că, altfel, nu am putea trăi unii cu ceilalţi, ori eu cu propria-mi persoană. Societatea îmi oferă dependențele mari, formale şi generale, cei din jur îmi oferă dependenţele mici, puternice si esențiale, iar noi ne însușim atât dreptul de a alege, cât şi ceea ce oferă ceilalți.
 O aștept încă pe Zâna cea bună să-mi făurească o viață  care să mi se potrivească timpului dat de soartă, precum sutienul  mărimea 36-DoubleD Pamelei Anderson, precum coroana pe creştetul Regelui Arthur, precum părul grizonat lui DanDiaconescuÎnDirect!
 Cu toate acestea, mă gândeam să cresc tot în această ogradă o grădiniță de știință separată, cu flori fundamentate pe ficțiune. Ideea ar fi că nu știu dacă să las categorie tot pe acest blog, ori să fac altul pentru partea ficțională, astfel încât să-ți convină mai mult ție cititorule, astfel încât de cauți să ieși pentru puțin din acest ungher de inteligență, să poți veni tot la mine, într-o serie de proze scandaloase cu iz de confesiune fâstâcită. Dar mă mai gândesc la asta mai târziu astăzi, când îmi  curge cafeaua prin vene.


The Devil is in the Details.
Suz

Un comentariu:

  1. aici, ca ne e lene sa ne preumblam pe sapte bloguri, si pe urma, si mai ales :D, o vei confuza pe mama care ma va bate apoi pe mine la cap "cum sa ajunga pe blogul de proze al lui suzi". so, u see...

    RăspundețiȘtergere