duminică, 22 noiembrie 2009

Comentarii întâmplătoare după vot

De astăzi, din cercul de prieteni, studenți, rude, vecini, etc.
  • Vai de țara noastră!
  • Am ieșit cam șifonat la numărătoare...nu contează cât de lung ai părul, dacă nu ești marinar...așa-i?
  • Pot să nu influențez situația României și stând acasă
  • Ideea era alta: dacă nu participi, nu arăta cu degetul. Dacă te arăți iritat de ceea ce se întâmplă azi în România, protestează, altfel ești doar un vierme într-un măr!
  •  Well, dacă totusi, pe ici pe colo, se schimbă câte ceva? ;)
  • Voting is in sight... change isn't
  • Pick the better communist!
Date fiind cele de mai sus, propun tuturor un exercițiu în construirea propriului ego, anume un site pe care l-am descoperit zilele trecute și, cu greu recunosc, m-a ținut alături cca 30 de minute, în care m-am acoperit cu o jenă dureroasă. Cert este că la capitolul Viața mea e mai amară decât a tuturor avem, ca români, un talent înnăscut, iar cum tema siteului sustine jocul ăsta cu alți câștigători în fiecare zi, socotiți dumneavoastră... Mă duc să povestesc o experiență penibilă și acolo, pt. că merge la fix cu însuşi numele site-ului, www.fmylife.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu