duminică, 11 octombrie 2009

Latura mea britanică

  Vlad e un drăguț, pentru că ne-a dus în Tekaffe, un loc atît de finuț, ne-a drăgălit și ne-a amuzat pe toate, asigurându-mi, cel puțin mie,  cu doar un ceai și puțin umor negru, doza de energie și buna dispoziție pentru săptămâna horror ce are să vină, pentru că mi-a adus aminte de latura mea britanică.
Dar permiteți-mi să elaborez. VIAȚĂ! VIVACITATE! Asemenea cuvinte te duc cu gândul la spanioli îmbrăcați în haine colorate ce trăiesc clipa și se bucură de tot și toate!!! sau argentinieni, sau poate chiar români, italieni, oameni la care te uiți cu poftă de viață și-ți vine să-i arăți cu degetul ca un copil și să exclami "Maami, vreau acoolo!!!", să-i invidiezi, pentru că emană energie pin toți porii!
 Latura mea britanică, desigur, n-are nimic de-a face cu asemenea copilării. Evident că NU. În schimb, eu am ceaiul și satira. Ceaiul !   Ceaiul este o licoare minunată, cu excepţia faptului că, de-ar fi ca acesta să fie un tânăr, bronzat şi plin de romantism, ieșit la o promenadă scurtă pe o plajă, să spunem în Torquay, cel mai probabil și-ar lua-o de la cafea, ceea ce ar stârni apoi un nerușinat râs în cor al tuturor fetelor din apropiere, în timp ce cafeaua ar șterge-o cu prietena ceaiului, probabil o tipă la fel de fițoasă, cu un nume englezit gen Honey sau Sugar. Latura mea britanică, desigur, n-are nimic de-a face nici cu cafeaua. Desigur că NU.

În schimb, latura mea britanică are hobbyuri și trăiri romantice calme.

Fără îndoială, voi non-britanicii sunteți în acest moment rușinați la culme şi dornici de a traversa limitele impuse de sângele latin. "Care sunt aceste hobby-uri de pe care ne vorbești?", se plânge  lumea."Cum se poate să întreprindem și noi astfel de activităţi? Ce distracţii sunt acceptabile într-o societate politicoasă?"

Urmărește-mi blogul în continuare, și poate îți spun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu