duminică, 16 mai 2010

ÎNĂLȚĂTÓR, -OÁRE

     Nu regret că până la vârsta frumoasă de 25 de ani n-am ajuns moguliță, că n-am făcut carieră în modelling, că nu îmi place Lady Gaga și n-am ajuns să aflu exact ce m-a făcut să cad pe stradă. Nu regret nimic din ce-am făcut ori n-am făcut până acum. Partea frumoasă e că nici nu m-am chinuit să nu le fac, totul a venit de la sine. Mă străduiesc uneori să fiu depresivă, dar nu sunt niciodată autentică, înșelându-mi durerea acmulată cu prima bucurie care mi se flutură lasciv pe sub pleoape.
     În cazul în care n-ați observat, dar Szuszie aleargă fericită pe o pajiște cu miros de rufe proaspăt spălate. NU pentru că am dat jos kilogramele promise la început de an iar acum îmi vine totul lălâu, nu pentru că am mai mult timp liber în prag de sesiune la școala doctorală, nu pentru că am trăit cine știe ce despărțire ori dramă existențială (slavă cerului că acolo sunt în plină escaladare!!!), doar că mă plictisisem să-mi tune și să-mi fulgere zilnic, deci am hotărât să fug în Miserupia. Nu cred că am ajuns încă, întrucât după ce termin de postat aici o să le fac recenzia cologelor de la doctorat ( Apără-ne Cerule!), apoi o să ies la plimbare, apoi o să traduc traducerea pe care o lălăi de 2 saptămâni.

     Recomand o asemenea evadare însă, veți cunoaște bucurii bolânde pe care nu pricepeți ce le provoacă subit şi vă vor fi smulse zâmbete. Droguri nu iau şi nici nu am un clovn imaginar care să-mi măscărească de dragul bunei dipoziţii, știți că nu suport clovnii. Afară nu-i soare, de sesiuni nu am scăpat, din bursă am cheltuit deja, laptopul se cere înnoit, iar kilogramele sunt tot mai multe decât îmi doresc să fie. Întristaţi-mă puţin, vă rog, spunându-mi ce a făcut până la urmă Boc cu bugetele ?Cu  estimările șomajelor și cu pensiile? Am ajuns să trăiesc cu dragoste în lipsa banilor, deci poate aici o să fiu ceva mai sensibilă.

Szuszi (can do it better)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu